Tisdag (63 and counting)



Idag är det bara 63 dagar kvar, herre min skapare vad fort det går. Har inte uträttat så hemskt mycket idag, jag var uppe sent igår och skrev ihop ett CV, 3½ höll jag på. Nu är det dock väldigt up-to-date och mycket smickrande till min fördel :)
Trött som jag var promenerade jag ändå iväg till Frida ute i Brackenbury (det var faktiskt inte så himla långt som jag trodde, tog bara 45 minuter, om trafiken är jobbig så går det nästan fortarae att gå.) Vi kollade på två True Blood-avsnitt, det är bara säsongsavslutningen kvar nu!! Det ska faktiskt bli ganska skönt, att veta att det inte finns några mer att känna sig frestad att titta på. Jag kanske till och med kan få ett liv igen, för att citera Frida.
Nu ska jag gå ner och käka upp pannkakorna som jag gjorde åt tjejerna, sen blir det Glee-avsnittet som jag missade igår :) Vad gör ni så här en dag i maj hemma i Sverige? (JAG VILL HA KOMMENTARER! Tack!) 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hemma igen som du vet...

Har jobbat idag. Det blev "bara" 10 timmar. slutade uppe i Linde med att lasta byggställning som jag ska lossa i Ö-o i morgon bitti...(kl 6... :-/)

Men sen är det ledigt 1 dag och sen jobb på fredag... Tror det kommer att bli lygna gatan... de flesta har klämdag...

Ha det gott...

2010-05-11 @ 20:18:20
Postat av: farmor

Efterfrågad - aktuell - rapport: Hållit mig strängt sysselsatt att vänta ut/trötta ut virushostan hela dagen -trots sol och klarblå himmel. Ganska trist, men nödvändigt. Har väntat på att få besked från dig om T B: har vi samma "generation"? Lönar det sig att fråga vem "Your Majesty" är?

2010-05-11 @ 22:35:30
Postat av: dallis

åh, pannkakor :( mums. vill ha

2010-05-12 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0