Tomater








Uppe på toppen, min nya klänning på mig med London i bakgrunden!

Vilken fantsasiskt underbar dag, på sitt egna lilla sätt, vi har haft :)
Började med att vänta på Earls Court i 20 minuter på Maya och Frida som anlände liiiiiiite senare än planerat. Tog tuben upp till Highbury & Islington där vi skulle ta en Overground-replacement bus (vilken är gratis, det gillar vi!) upp till Hampstead Heath. Efter vad som kändes som en evighet av tråcklande genom små gränder och kilometerlånga bilköer kom vi äntligen fram och sprang in på Marks&Spencers för att handla förnödenheter så som vindruvor och kakor. SEN, promenerade vi upp för en liten backe och slog oss ner på första bästa gräsplätt. Och där låg vi från 13 till 17 och bara solade, pratade, åt och lyssnade på musik. På grund av Mayas uttråkning från solande pratade hon konstant, och då menar jag verkligen HELA TIDEN. Men det var bara trevligt, Frida och jag var trogna lyssnare :) När båda dom två, eftersom dom inte smörjde in sig med SPF, var röda som tomater, både i ansiktet och på benen, gick vi upp ända till toppen och kollade på utsikten och sen tog vi oss hem samma väg som vi kom. En hemskt lyckad dag i värme och sol, mm vad mysigt det var!

Kommentarer
Postat av: Ida

2010-05-22 @ 22:59:58
URL: http://i
Postat av: Samma som ovan.

Fattar inte varför det blir så som det blev här ovan när jag skulle kommentera... Konstigt! Ser ut som om ni hade det superhärligt! Vädret ser mycket fint ut! Saknar er! xx

2010-05-22 @ 23:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0