UPDATE


TORSDAG: Ava var hemma och var sjuk, så jag började halv 1 istället för klockan 3. Jag däckade på kvällen, för jag var svintrött.


FREDAG: Jag åkte till Westfield och träffade Maya med barn, och vi käkade lunch. Kvällen spenderades barnvaktandes och läsandes Moment 22

LÖRDAG: Familjen lämnade huset strax efter 1 och jag kände frihet, fyyyy vad skönt att få vara hemma själv! Flickorna från Hammersmith kom hit vid 5 taget, innan dess gjorde jag inte direkt något vettigt, och vi gjorde en ordentlig middag som var väldigt ihopplockad, och så satt vi och pratade vid köksbordet i flera timmar! Mycket trevligt. På kvällen åkte vi ner till Embankment, det är området nere vid London Eye, och gick på en klubb där.






SÖNDAG: Sov för första gången en hel morgon UTAN att bli väckt av skrik vid halv 8, det har inte hänt sen 4 november 2009. Vi åkte sen till Camden och åt lunch och bara hängde, det var lagom varmt och fint! Frida och Susanna följde med mig hit hem och vi drack te, kollade på Vänner och jag la ett 500-bitars High School Musical-pussel från 19-23. Dagens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0