Upptagen, please hold!

Shit, jag insåg precis att jag är sjukt upptgen den här helgen. Mina kära kusiner, Sara och Agnes + min fina faster Raffa (Jenny, pappas syster) är här på besök. Jag åkte in igår morse för att träffa dom inne i stan, och så hade vi Afternoon-tea på ett hotell och idag ska vi åka till Saatchi-gallerit vid Sloane Square, och ikväll när dom åker hem ska jag vara barnvakt åt en kompis till Satu och imorgon ska flickorna och jag antagligen åka till Camden och ja, busy är ordet : ) Jag kanske hinner med att lägga upp lite bilder i eftermiddag innan jag åker iväg till Lucys house, annars får ni hålla er till tåls tills imorgon. Nu måste jag duscha för jag är svettig och äcklig efter min löptur, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0