Vacation



Jag sitter just nu i Susannas och Fridas bäddsoffa ute i Brackenbury och har precis avnjutit en inte så lång natts sömn. Var här hela dagen igår också, och vi gjorde absolut ingenting på hela dagen. Vi låg i soffan och försökte komma på något att göra, men framåt 17 insåg vi att det nog inte var en så stor idé. Dock tog vi oss ut och utforskade Hammersmiths uteliv vid halv 11 och slutade upp dansandes på en pub. Själva puben i sig själv var inte den fräshaste jag sett, men vi dansade så svetten bokstavligen rann ner för pannorna på oss. Sjukligt roligt!
Idag ska vi försöka beställa biljett till Ida vilket vi försökt göra de senaste 48 timmarna, och i eftermiddag vänder jag hem mot Putney igen efter en helg i slapphetens och True Bloods tecken (jag är fast!)
LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0